Re: AP konfigiracja pomocy :(

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 23:50:48 MET

Słonik <slonik@op.pl> wrote:

> To wywala mi moje ustawienia sieciowe (ip,brama,dns) - providera z
> ktorego korzystam (siec osiedlowa).

            Hmmm - dziwne. To mogloby wskazywac ze ten APC nie nie dziala jako
router na skretke, tylko masz od WISP przydzielone 2 IP (pewnie z klasy
prywatnej) a routingiem zajmuje sie serwer WISP. Moze z nim najpierw
porozmawiaj - w koncu jesli nie mial oprow przed podlaczeniem drugiego
komputera po skretce, to nie bedzie Ci tez robil problemow z podlaczeniem
go po wifi skoro to laptop.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl