Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 23:45:55 MET

Paweł Kulesza <rokikulesza@nospam.wp.pl> wrote:

> Aha i jaka ilość wydrukowanych stron będzie ok? Tzn powyżej jakiej
> ilości nie ma sensu jej brać?

            Bo ja wiem, te drukarki maja projektowane obciazenie miesieczne
15.000 stron, wiec i 200.000 nie powinno mechanizmowi specjalnie zaszkodzic
pod warunkiem wymiany bebna. Ja bym jednak raczej wystrzegal sie majacych
na liczniku ponad 50.000 bo spokojnie mozna kupic te drukarki z przebiegiem
rzedu kilkunastu tysiecy stron. Swoja kupowalem jako ~5 letnia i miala na
liczniku ~16.600 stron. To jest jak najbardziej prawdopodobny wynik, bo to
porzadna drukarka osobista, a nie dla grup roboczych jak HP z serii 4000.
W pracy podobnie wykorzystywana drukarka miala po ponad roku na liczniku
niespelna 900 stron, tak wiec 16.600 ston w innym biurze po 5 latach bylo
jak najbardziej prawdopodobne, a nie ze to bylo przekrecenie licznika.

Acha - strone konfiguracji masz rowniez przy nacisnieciu JEDNOCZESNIE
Go i Break (czyli jedynych klawiszy w tej drukarce) - zobaczysz co siedzi
w srodku - ile pamieci, czy est modul postscriptu itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl