Re: Siec WiFi

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 00:05:30 MET

gienas <adres@antyspamowy.pl> wrote:

> chcialbym to rozdzilic tak samo dalej, z ta roznica ze do laptopa
> internet mialby isc po wifi i do pozostalych kompow tak jak to jest do
> tej pory po skretce. Mam nadzieje ze teraz to troszeczke sie wyjasnilo.

            No to masz dosc prosta sprzetowo sprawe - wyjmujesz wtyczke z laptopa
i w to miejsce wpinasz dowolny, prosty i tani AP. Reszta to juz tylko
konfiguracja sieci mogaca roznie wygladac w zaleznosci od ustawien WISP,
ale sprzetowo masz prosta sprawe.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl