Re: Siec WiFi

Autor: gienas <adres_at_antyspamowy.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 09:58:09 MET

w <news:Xns98B0A91C11F52mbien@127.0.0.1>
Michal Bien napisał(a):

...Witam, przepraszam ze moze nie jasno sie wyrazilem, wiec pisze
jescze raz.
Internet dostaje od swego dostawcy po WiFi, w tej chwili mam to
zrobione tak ze do PC i Lap. udostepniam ten net poprzez router
poskretce ale do tego routera internet dochodzi WiFi.
chcialbym to rozdzilic tak samo dalej, z ta roznica ze do laptopa
internet mialby isc po wifi i do pozostalych kompow tak jak to jest do
tej pory po skretce. Mam nadzieje ze teraz to troszeczke sie wyjasnilo.

--
podpis
gienas