Re: Grafa na AGP

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Mon 08 Jan 2007 - 00:13:15 MET

thorin_1979 <thorin_1979NOSPAM@o2.pl> wrote:

> Przeprasza, że się wtrącam do dyskusji, ale stoję przed podobnym
> problemem. Mam zamiar zmodernizować swój trzy letni komputer. Chcę
> dokupić nową kartę graficzną zamiast starej już GeForce 4. Czy powyższa
> karta będzie współpracować z AGPx4?

            Jak najbardziej - to jest karta uniwersalna (dwa wciecia).
Glowny problem z ta karta to jej stosunkowo duza pradozernosc - trzeba
miec przyzwoity zasilacz.

> Ewentualnie jaką kartę na AGPx4 państwo by polecali ?

            Ta kosztuje 279 zl, jesli mozna przeznaczyc troche wiecej niz 400 zl
(wersje AGP sa drozsze) to jest teraz wysyp GF7600GS, czesto z GDDR3 na AGP
- to juz dosc przyzwoita wydajnosc, niska temperatura i wymagania co do
zasilacza, a lepsza grafike w AGP srednio jest sens wkladac, no chyba ze
ktos ma bardzo wypasiony zestaw ale z AGP i chce sobie pograc bez zmiany
plyty.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl