Re: dyski ATA i SATA - duze roznice w grach?

Autor: <archimonde2_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 20:33:24 MET

W odpowiedzi na e-mail od: RudeBoy otrzymany dnia 2007-01-07 16:26 :

> Co co ty bredzisz co to znaczy wyzsze PIO?
>
> Do autora watku....
> Zmian tasme na taka jaka byc przy Twoim dysku powinna ATA 66/133
> Jezeli twoj dysk rozwija jakies sensowne predkosci to mozesz poczuc
> roznice po zmianie samej tasiemki. No i moze sobie zdefragmentuj dysk :)
>
> RudeBoy

mam bigtowera chiefteca i niestety dluzszych tasiemek nie ma tak abym
mogl podpiac ATA (kontroler na plycie glownej ATA jest daleko od
kieszeni dyskow)

mam za to blisko kieszeni na dyski miejsce na SATA ale jesli wzrost
wydajnosci w grach jest nieduzy to nie chce kupowac kolejnego dysku (i
tak mam ponad 750 GB i wystarczy mi z zapasem)