Re: dyski ATA i SATA - duze roznice w grach?

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 20:40:22 MET

archimonde2@poczta.onet.pl napisał(a):
> mam bigtowera chiefteca i niestety dluzszych tasiemek nie ma tak abym
> mogl podpiac ATA (kontroler na plycie glownej ATA jest daleko od
> kieszeni dyskow)

Sa sa takie dlugie kable. Sam kupowalem bardzo dlugie tasmy.

> mam za to blisko kieszeni na dyski miejsce na SATA ale jesli wzrost
> wydajnosci w grach jest nieduzy to nie chce kupowac kolejnego dysku (i
> tak mam ponad 750 GB i wystarczy mi z zapasem)

No Roznica miedzy dystkiem pracujacym w ATA/33 a SATA 150 jest. Bedzie
to od kilkunastu moze nawet do 30%. Ale to tak jak pisalem wczesniej
zalezy tez od dysku.

Tak czy siak najlepiej bedzie jak poszukasz dlugiej tasmy wlasciwej do
predkosci swojego dysku.

RudeBoy