Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 13:54:04 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Skądś -- tak, ale niekoniecznie z przewagi nad konkurencją.

Ok, a więc:

- Technologia AutoStartegy - dobór odpowiedniej strategii zapisu do
nośnika - to akurat ma większość współczesnych nagrywarek. Co zatem daje
Plextor? OGROMNĄ możliwość ingerencji użytkownika. :)
http://cdrlab.pl/article_strona_2525_2_Plextor+PX-755A_Technologia%3A+AutoStrategy.html

- Technologia PlexEraser - z grubsza ujmując "niszczarka płyt" -
możliwość skasowania płyty uniemożliwiając jej późniejszy odczyt, co
ważne nie tylko w przypadku RW, ale również zwykłych płytek. ;)
http://cdrlab.pl/article_strona_2525_3.html

- Technologie SecuREC - Sprzętowe szyfrowanie płyty podczas zapisu
http://cdrlab.pl/article_strona_2525_4.html

Nie brzmi ciekawie? ;)

> Postawienie obok siebie Liteona, BeneQ i Plekstora o czymś świadczy.

Wymieniłem jedynie nagrywarki, które najczęściej są używane do
testowania. NEC dodał tą możliwość jakiś czas temu. To co napisałeś
powyżej jest wyraźną nadinterpretacją. :)
Ta tak, jakby wymienić kilka samochodów z klimatyzacją i na tej
podstawie stwierdzić, że wszystkie są jednakowo do niczego, bo kilka z
nich było kiepskich. ;)

> Wszystkie nagrywarki mają ,,podobną''. (czyli właśnie taką)

Plextor daje spore możliwości ingerencji użytkownikowi - u konkurencji
wszystko odbywa się automatycznie, bez jego kontroli. :)

# /George Orwell - Rok 1984/