Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 14:21:40 MET

"Atlantis" enqqhc$nmn$1@atlantis.news.tpi.pl

> - Technologia AutoStartegy - dobór odpowiedniej strategii zapisu do
> nośnika - to akurat ma większość współczesnych nagrywarek. Co zatem daje
> Plextor? OGROMNĄ możliwość ingerencji użytkownika. :)
> http://cdrlab.pl/article_strona_2525_2_Plextor+PX-755A_Technologia%3A+AutoStrategy.html

 --> Patrz koniec postu. :)

> - Technologia PlexEraser - z grubsza ujmując "niszczarka płyt" -
> możliwość skasowania płyty uniemożliwiając jej późniejszy odczyt, co
> ważne nie tylko w przypadku RW, ale również zwykłych płytek. ;)
> http://cdrlab.pl/article_strona_2525_3.html

Moja Toshiba tak zniszczyła (choć jej o to nie prosiłem) kilka płyt
TDK DVD RW x4. Chyba w sumie 6 sztuk -- wszystkie x4. Popsuć jest
łatwo -- wystarczy dać zbyt dużą moc lasera. :) Ale ręcznie też
łatwo psuć płyty -- wystarczy taką kandydatkę do zniszczenia/skasowania złamać. :)

> - Technologie SecuREC - Sprzętowe szyfrowanie płyty podczas zapisu
> http://cdrlab.pl/article_strona_2525_4.html

> Nie brzmi ciekawie? ;)

To jest rzeczywiście atut Plextora, ale nie dla mnie, bo ja
tego nie potrzebuję. W razie czego -- mogę szyfrować softowo.

> Wymieniłem jedynie nagrywarki, które najczęściej są używane do
> testowania. NEC dodał tą możliwość jakiś czas temu. To co napisałeś
> powyżej jest wyraźną nadinterpretacją. :)
> Ta tak, jakby wymienić kilka samochodów z klimatyzacją i na tej
> podstawie stwierdzić, że wszystkie są jednakowo do niczego, bo kilka z
> nich było kiepskich. ;)

Wszystkie mają klimatyzację. Co więcej -- pewnie wszystkie taka samą. :)
(?BOSHa?)

> Plextor daje spore możliwości ingerencji użytkownikowi - u konkurencji
> wszystko odbywa się automatycznie, bez jego kontroli. :)

Gdy weźmiesz wszystkie ograniczenia pod uwagę -- to
raczej niewiele możliwości pozostanie dla Ciebie.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'