Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:16:57 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> A jak się to przekłada na nazwy znane ze sklepów?

MCC004 - zwykłe Verbatimy, 16x, ze srebrną "etykietą", ostatnio jednak
kupiłem również serię Pasteli od tego producenta
Tayo Yuden - do niedawna jeszcze można było spokojnie utożsamiać tego
producenta z Verbatimami Pasetelami, jednak jak wspomniałem wyżej
ostatki kupiłem takie nośniki od Mitsubishi, a do sprzedaży trafiła
również partia "srebrnych" Verbatimów od TY - bodajże były to tylko
pakowane po 50 sztuk w cake.
Z tym, że jakiś czas temu Verbatim miał jakieś problemy. Zauważało się
to wyraźnie w skanach jakości. Ostatnio kupiłem kilka pasteli i no cóż..
Jest równie - nieraz jedna płyta ze zgrzewki wychodzi idealnie, inna już
nieco gorzej, chociaż też w granicach norm...

Świetnie paliły się też u mnie Sony 16x, gdy jakimś cudem trafił do mnie
cake jeszcze 8x wyniki już o wiele gorsze. Nie wiem czy to zasada: 16x -
dobre, 8x - złe, czy też jest w gruncie rzeczy loteria.

Teraz czekam na pojawienie się w sprzedaży zapowiadanych Verbatimów
Archiwal Grade ze srebrną warstwą odbijającą i złotą ochronną. ;) Ponoć
mają się świetnie nadawać do archiwizacji bardzo ważnych danych,
gwarantując wysoką trwałość i długą żywotność. Oczywiście cena wysoka,
lecz akceptowalna (na forum spekuluje się, że ~10 zł/szt) biorąc pod
uwagę fakt, że nie służą do masowego palenia filmików, ale archiwizacji
ważnych danych - w moim przypadku np. zdjęć z cyfrówki czy pisanych
tekstów, prac itp. ;) Ciekawe jak się będą paliły...

# /George Orwell - Rok 1984/