Re: T40 D600 lub inny uzywany?

Autor: Tomek Glowka <st1545_at_o2.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 11:12:51 MET

michalek napisał(a):
> Jeśli IBM to zdecydowanie seria T a nie R.
> Seria T to inna półka jakościowa - to komputery klasy biznesowej
> a seria R to klasa ekonomiczna.
Racja, wtraciłem tu R40, gdyż na allegro mozna znalezc je taniej a
specyfikacje mają podobne. Autor fajnej recenzji na
forum.laptopy.info.pl tez był w sumie zadowolony .. ale chyba ze
wzgledu na oczekiwana wyzsza trwałosc pozostane przy T.
> Jeśli IBM...
... coz, dalej nie jestem pewien czy IBM. Dell to chyba podobna
"polka"?
[...] seria T4x to polecam z literką "p" czyli T41p, T42p T43p
> mają zdecydowanie lepszą grafikę lepszą do CAD.
Dzieki - nie wiedzialem o tym.
pozdrawiam, tomek