Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 04:29:16 MET

"misiek1928" enpmv0$1cb$1@nemesis.news.tpi.pl

> W tym przypadku jest. To tak jak ze sprzętem audiofilskim - pewne marki
> po prostu gwarantują jakość na najwyższym poziomie. Nie bez powodu
> nagrywarki Plextora kosztują ponad dwa razy więcej niż najpopularniejsze
> na rynku wypalarki jak np. LG.

Dla mnie nie są to argumenty. Toshiba też cieszyła się
i dobrą marką, i podwyższona ceną, :) a okazała się bublem.

> No bez przesady, wystarczy wejść na stronę Plextora... najbardziej znaną
> i chwaloną technologią Plextora jest obieranie przez firmware strategii
> nagrywania nośnika w zależności od jego parametrów (zapisanych w
> firmwarze) - jeżeli zaś nie ma go na liście przygotowanej przez
> producenta, to można wykonać test nośnika etc.

A inne nagrywarki jak w tej kwestii wyglądają?
Nie obieranie strategii, czy może obierają, ale jakoś inaczej?

> i dodać dany nosnik do własnej listy wraz z opracowaną strategią.

A w innych nie można?

> Ponadto nagrywarki Plextora posiadają jeszcze kilka bardzo ciekawych
> i niepowtarzalnych "bonusów" - więcej informacji na pewno znajdziesz,
> jeśli tylko poszukasz.

Ale mógłbyś przynajmniej napisać, na co mam zwrócić uwagę.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'