Re: synchronizacja folderów

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 02:44:39 MET

"Jarek" <nospam@nospam.com> wrote in message
news:459fca0d$0$17958$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witam grupowiczów.
>
> Mam taką oto następującą zagwozdkę:
> Posiadam komputer stacjonarny jak i Laptop. Na obu tych komputerach muszę
> mieć te same pliki - czasem pracuje na tym a czasem na tym.
>
> Do rzeczy:
> chciałbym synchronizować miedzy tymi komputerami niektóre foldery
znajdujące
> się w Moich Dokumentach. Synchronizacja najlepiej jakby polegała na
> porównaniu folderów do ostatniej synchronizacji, sprawdzenie czy któryś z
> plików od tego czasu się nie zmienił i jeśli jeden był zmieniany po
> [...]

Problem banalny, ale nie na ta grupe...

Zakladam, ze masz 2x windows XP
Generalnie mozna zrobic tak, ze w stacjonarnym udostepniasz moje dokumenty,
a w laptopie wlaczasz tryb offline. Twoj katalog "moje dokumenty" z laptopa
ma wskazywac na udostepniony katalog na pececie.
Synchronizacje przeprowadzasz standardowym przyciskiem z traya lub
automatycznie przy logowaniu/wylogowywaniu

Pozdrawiam
Michal