synchronizacja folderów

Autor: Jarek <nospam_at_nospam.com>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 18:27:59 MET

Witam grupowiczów.

Mam taką oto następującą zagwozdkę:
Posiadam komputer stacjonarny jak i Laptop. Na obu tych komputerach muszę
mieć te same pliki - czasem pracuje na tym a czasem na tym.

Do rzeczy:
chciałbym synchronizować miedzy tymi komputerami niektóre foldery znajdujące
się w Moich Dokumentach. Synchronizacja najlepiej jakby polegała na
porównaniu folderów do ostatniej synchronizacji, sprawdzenie czy któryś z
plików od tego czasu się nie zmienił i jeśli jeden był zmieniany po ostatnim
syncu do przegranie go na drugi komputer. I vice-versa.
W momencie, gdy na obu kompach ten sam plik był modyfikowany od ostatniego
synca, to pytanie do mnie co z tym zrobić.
Komputery powinny się synchronizować tylko, gdy są w jednym LANie.

Za dużo wymagam, czy może są jakieś rozwiązania na mój problem?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam