problem z netem na win me - specyficzny przypadek! :/

Autor: <marcin.j91_at_gmail.com>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 23:07:48 MET

witam!

ostatnio znajomy poprosił mnie o pomoc, ponieważ przestał mu
działać internet. ale co ciekawe: internet dzieli z 3 innymi osobami
i tym osobom internet działa. no wiec wina leży po jego stronie.
poleczenie routera z kartą sieciową działa poprawnie - kontrolki sie
świecą i co jeszcze ciekawsze, program everest home edition wykrywa
ruch w sieci - tzn widzi ilosc pobranych i wysłanych podczas tego
połączenia danych, aktualną prędkość itd. ale internet nie
dziala. nie da sie pingowac żadnych serwerów nic... rozumiem ze po
prostu może to być wymiana danych miedzy komputerem a routerem ale
tych danych jest dość dużo... nie pomaga reinstalacja sterowników
karty, zadne zmiany (których w win me można dokonać wyjątkowo
mało...) w ustawieniach, restart routera nic. nie chce reinstalowac
systemu, przynajmniej na razie ale chyba bede musiał. :/ w każdym
razie licze na jakąś pomoc.

pozostałe osoby maja systemy inne niz win me. poniewaz jednak
reinstalowalem wszystkie sterowniki protokly co sie dalo ale nic nie
pomagalo wiec sam juz nie wiem co tam moze byc.