Problem z nagrywarką DVD, nie nagrywa AudioCD

Autor: BloB <radziwon_usenet_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 23:13:23 MET

Witam
 Mam problem z nagrywarką dvd, konkretnie samsungiem sh-s182m. Otóż płyty z
danymi nagrywa bez większych problemów - zarówno DVD jak i CD. Natomiast
problemy pojawiają się przy próbie nagrania płyt AudioCD. Początkowo wogóle
nie dawało się ich nagrać, blokowało się na lead-in, programy stwierdzały błąd
nagrywarki, później płyty się nagrywały (ale wypalanie lead-in trwało
nienaturalnie długo), ale płyt tych nie dało się odegrać w wieżach (próbowałem
na 2, czytają CDR, w instrukcji wyczytalem ze obsługują CDRW których
używałem). Próbowałem 2 wersji nero i DeepBurnera. Firmware uaktualniłem do
najnowszej wersji. Korzystałem zarówno z płyt CDR (wcześniej) jak i CDRW (gdy
zmądrzałem na tyle żeby nie marnować płytek). Dziwne jest też to że w
komputerze z kolei te płyty audio dało się odtworzyć. Nagrywałem na
najmniejszej możliwej prędkości. Czy to jakiś błąd sprzetowy i nagrywarka
nadaje się do wymiany z gwarancji ? Jeśli nie to gdzie szukać problemu ?

Pozdrawiam Piotrek