Re: Profesjonalne karty TV FM

Autor: Rafał <bezspamuXXX_at_gazeta.pl>
Data: Sun 07 Jan 2007 - 09:40:47 MET

Fr wrote:

> Pełny PAL to TAK ale juz kompresję masz włączoną przy nagrywaniu, ktora z
> załozenia ogranicza/pogarsza jakosc, w tym konkretnym przypadku nagrany
> filmik test ma 6.5Mbit bitrate czyli tak srednio (stacjonarna nagrywarka
> taki bitrate okresla jako "DVD STANDARD").

mogę ustawić więcej (max 10) ale nie wiele to pomaga.
po prostu oglądana jakość jest już tak zła, że większa lub mniejsza
kompresja mpeg całą sytuacje nie wiele zmienia.

A teraz mam pytania odnośnie HAUPPAUGE WINTV 150

Jak tam jest zrealizowane połączenie do karty dźwiękowej ?
Bo nie widzę tam standardowego gniazda Aux...

Czy oprogramowanie tej karty pozwala na nagrywanie w określonym
i zaprogramowanym wcześniej czasie dowolnego kanału (jak w magnetowidzie) ?