Re: Bramka VoIP AG-188

Autor: Jarek <nospam_at_nospam.com>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 19:55:51 MET

Użytkownik "Marek" <marzab3@wp.pl> napisał w wiadomości
news:enor0r$5ok$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, otrzymałem bramkę AG-188 jednakże mam problem z konfiguracją
> ustawień VoIP. Mam aktywne zasilone konto na www.voipdiscount.com i w
> ustawieniach bramki w polu "register server addr" nie da się nic na stałe
> wpisać. Gdy wpisuje tam nawet cokolwiek to po zapisaniu ustawień i
> zresetowaniu bramki pole to nadal jest puste. Nie wiem czy bramka jest
> zablokowana ? Na stronie Allegro pisało, że bramka działa z różnymi
> operatorami ? Poza tym pod spodem pojawiają się dodatkowe pola do
> zaznaczenia: "enable PRACK" i "enable keep authentication" te pola gdy
> [...]

1. alt.pl.voip
2. od jakiegoś krzaka to kupiłeś na Allegro. Znam tą bramkę - używałem
bardzo długo - i żadnych najmniejszych problemów nie miałem. Nic nie było
zablokowane, wszystko się zapisywało.
Może spróbuj nowy firmware wgrać?
I powiedz lepiej od kogo to kupiłeś (nick), żeby przestrzec innych.

Pozdr