Re: 2 x PIII 933Mhz vs. Duron 1800Mhz

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 18:58:42 MET

ggs <ggs_@_konto.pl> wrote:

> Obwinialbym tu katastrofalną (i to bez wzgledu na platforme) prace
> mostka poludniowego VIA.

            Przeciez napisal - samo zgrywanie jest OK, wiec SB i obsluga dyskow
od VIA nie jest tu winna. Problemy sa dopiero przy odtwarzaniu -
przycinanie sie i desynchronizacja obrazu i dzwieku to typowy objaw nie
wyrabiajacego CPU - wystarczy podejrzec wykres obciazenia CPU w tym czasie
- pewnie w trakcie ODTWARZANIA wideo oscyluje wokol 100%.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl