Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 17:47:38 MET

t_harry napisał(a):

> a ile z tych plyt to byly np backupy danych itp. oraz ile z nich
> przetestowales pod katem poprawnosci zapisanych danych, tak tak - mam na
> mysli bajt po bajcie... gdybym nagrywal tylko gierki, divx i mp3 to
> kazda nagrywarka by byla dobra - do zastosowan okoloprodukcyjnych nec
> sie nie nadaje i nie jest to moja odosobniona opinia...

Odnoszę wrażenie, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Co to niby ma
znaczyć testowanie "bajt po bajcie"? Podczas weryfikacji program
dosłownie sprawdza, czy plik nagrany równa się źródłu obecnemu na dysku.
Zawsze robię również test PIE/PIF, który pozwala sprawdzić w jakim
stopniu w to, że płyta się czyta zaangażowany jest system, korekcji, a
więc de facto można sprawdzić jakość z jaką została zapisana - NECi
wychodzą naprawdę ładnie w tym teście.
Wniosek - musiałeś trafić na jakiś uwalony egzemplarz i zamiast narzekać
trzeba było oddać do serwisu.

Poza tym śmieszne jest, kiedy ktoś mówi o "zastosowaniach
okoloprodukcyjnych" w przypadku CD/DVD. To zwyczajnie nie są nośniki do
zastosowań profesjonalnych - to znaczy dla takich danych, których utrata
może nas kosztować jakąś konkretną sumę. Nie chodzi tutaj o to, że
technologia jest kiepska czy coś - ale chociażby taki banał jak brak
kasetki ochronnej już robi wielką różnicę. Jak chcesz profesjonalnego
backupu zainteresuj się streamerami, MO, DVD-RAM (w kasetce) lub
najlepiej UDO - to jest standard na dziś.

# /George Orwell - Rok 1984/