Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: t_harry <harry_at_none.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 14:13:24 MET

PSYLO wrote:

> Bzdura. Chyba że Ci ktoś uszkodzone modele sprzedawał, nie wnikam.
> Przyznam rację, że ma stosunkowo długi czas dostępu do płytki, nie
> odczytu ani zapisu.

zalezy do czego porownujemy i czy w nomralnym, produkcyjnym uzytkowaniu
czy chip tip power...

> Myślę, że nie skłamię jeśli powiem, że nagrałem już kilkaset płytek.
> NEC nie zepsuł *ani* *jednej*. A na przeróżnych nośnikach było wypalane.

a ile z tych plyt to byly np backupy danych itp. oraz ile z nich
przetestowales pod katem poprawnosci zapisanych danych, tak tak - mam na
mysli bajt po bajcie... gdybym nagrywal tylko gierki, divx i mp3 to
kazda nagrywarka by byla dobra - do zastosowan okoloprodukcyjnych nec
sie nie nadaje i nie jest to moja odosobniona opinia...

--
pozdr
   t_harry