LCD 19" - proszę o radę - do 3 kzł

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 17:38:42 MET

Witam serdecznie!

Chciałbym zmienić leciwego - choć wciąż sprawnego - NECa E700 (17" crt) na
monitorek LCD, ale proszę o pomoc w wyborze odpowiedniego monitorka. W
sklepach widziałem na ogół te najtańsze modele TN a one zupełnie mi nie
pasują.
Chciałbym kupic monitor LCD 19", w cenie ok 2-3 kzł - na pewno nie więcej,
do 2,5 kzł byłoby idealnie.
Zależy mi przede wszystkim na bardzo dobrym odwzorowaniu kolorów i bardzo
dobrych kątach, nie chcę aby po ruszeniu głową obrazek zupełnie się
zmieniał. Dobrze byłoby aby monitorek miał jakiś sensowny czas reakcji, aby
dało się obejrzeć film czy zagrać w grę. "Panoramiczność" nie jest
kryterium, może być 16/10 lub 4/3 czy tam 5/4 . Proszę o polecenie
konkretnych sprawdzonych modeli. Dzięki.

--
Mariusz