Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 17:36:33 MET

Dnia 6.1.2007, t_harry napisał(a):

> by rozwiac wszelkie watpliwosci nadmienie, ze nie uzywam windows

Zauważyłem - WODIM.

> - nie
> mialem problemow z yamaha, plextorem i liteon

No to po co zmieniałeś skoro działało?

> - nec sorki - moze i
> dobrze dziala w jakims cukierkowym sofcie dedykowanym do danej
> nagrywajki - w przeciwnym wypadku - porazka...

Akurat testowałem na przeróżnym i pod różnymi systemami, nie będę
wymieniał bo za dużo by tego było - w każdym razie śmiało mogę powiedzieć,
że z większością tego popularnego i kilkoma mniej popularnymi - darmowymi
(ot tak z ciekawości).

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/   google.bajo.pl/zaproszenia/