Re: Stresowanie nVIDIA nForce4 Ultra (CK8-04)

Autor: to0l <no_spamWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 16:54:03 MET

Michal Bien:
> Na NB ciezko cos znalesc, ja testuje StressPrime Blend + rownolegle
> ATI Tool ze skanowaniem artefaktow + wlaczona aplikacja do odslugi TV SAT
> i grajacy foobar. Generalnie chodzi o to by przerzucane byly duze ilosci
> danych miedzy CPU, pamiecia i urzadzeniami co da zajecie NB.

Zrobię podobnie i zobaczymy czy będzie BSOD. Najistotniejsze jest to ze komputer
do zmiany chłodzenia na NB (Pentagram NP-40 Cu) nie wyświetlił BSOD'a ani razu
przez około 1 rok (od nowości a często grałem) właśnie dlatego zależy mi na
przetestowaniu NB.

> Nie za slaby ten zasilacz do X800GTO? Mam taki sam, ale wczesniej na
> oszczednym R9550, teraz tez na dosc oszczednym GF7600GS@GT, ale X800 moze
> byc dla niego zbyt duzym wyzwaniem, zwlaszcza przy 2xHDD i 2x napedy
> optyczne (choc mam tak samo i tez 2x512MB, Venice 3000+ @2,54GHz).
> Ja bym zaczal testy od pozyczenia czegos mocniejszego 400-460W (ale
> prawdziwe) i zobaczyl jak bedzie ze stabilnoscia systemu.

Pożyczę zasilacz Chieftec GPS-450 i przetestuję na nim stabilność a obecny
zasilacz kupiłem po zasięgnięciu opinii na tej grupie. Na opakowaniu grafiki
napisane jest ze zalecają zasilacz 350W lub większy. Komputer nie był kręcony co
by mogło być przyczyną występowania błędu o tym kodzie wg witryny MS.

--
Pozdrawiam!
to0l