Re: Najlepsza komputerowa nagrywarka DVD

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 06 Jan 2007 - 10:21:34 MET

t_harry napisał(a):
> mam i nie polecam - totalna tandeta - a mialem juz w swoim zyciu
> kilkanascie napedow optycznych nrek

Ja również.

> korekcja bledow (w prawdziwym zyciu) slaba, dzialanie burnfree -
> beznadziejne(lata i czesto staje), szybkosc odczytu -
> tragiczna(porownuje do starszych napedow asusa), szybkosc zapisu -
> kpina...

Bzdura. Chyba że Ci ktoś uszkodzone modele sprzedawał, nie wnikam.
Przyznam rację, że ma stosunkowo długi czas dostępu do płytki, nie
odczytu ani zapisu.

> jezeli dodam do tego ze psuje 2 na 5 plytek ( nie mowie o
> nagrywaniu gierek i divxow na plytkach chodnikowych z tesco tylko
> konkretnych danych na nienajtanszych nosnikach(zwlaszcza rw) i
> weryfikacji tego potem)

Myślę, że nie skłamię jeśli powiem, że nagrałem już kilkaset płytek.
NEC nie zepsuł *ani* *jednej*. A na przeróżnych nośnikach było wypalane.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: