Re: Używana drukarka laserowa

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 16:48:09 MET

W dniu 2007-01-05 14:00, Michal Kawecki napisał(a):

> Od wielu, wielu lat tłukę kilka drukarek HP 1100

Bez przesady... Wiele, wiele lat temu tych drukarek jeszcze nie było, to
dość młody model. Od wielu, wielu lat to tłucze moja LJ 4MP - data
produkcji December 1993 :) Mechanicznie wciąż w świetnym stanie, tylko
wiatraczek leciutko hałasuje, jak się zawezmę to wymienię go na jakiegoś
Qolteca ;)

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl