AP konfigiracja pomocy :(

Autor: Słonik <slonik_at_op.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 20:55:18 MET

Witam!
Posiadam takie dziwactwo jak Bluetake BW318 i ma to działać jako AP w moim
domku.
Działać działa, ale za chiny nie wiem w jaki sposób dostac się do
konfiguracji tego urządzenia. Mam pudełko, mam sprzęt, ale nigdzie nie ma
napisanego adresu. Znalazłem w intetnecie
http://www.burnoutpc.com/modules/wfsection/article.php?articleid=88
Tam jest jakis adres podany fabryczny, ale jak wpisuje IE to nic .. nie
łączy się :(
Czy powinienem zainstalowac jakies drivery(których nie mam)? Jezeli
poprzedni uzytkownik zmienił ten adres..to w jaki sposób można go odczytac?
Będe wdzięczny za pomoc
Słonik