Re: Gigabyte M55plus rev 1 czy 2.x??

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 21:07:14 MET

Użytkownik "To.M" <tomail@poczta.fm> napisał w wiadomości

> ja wsadzilem a64 3000 i idzie bez problemow na 2470mhz (z 1800)
> a jak stanieja x2 to sie zrobi przesiadke, na razie athlona zupelnie
> wystarcza do wszystkiego!

Jak uzyskałeś taką częstotliwość? ja mam 9x248MHz i więcej nie da rady (bez
problemów ze stabilnością). Rozumiem, że na wspomnianej w temacie płycie?
RAM ustawiłem na 400MHz (co w praktyce przy takim FSB i tak daje ponad
500MHz).
Ten "główny" mnożnik (HLT? - nie pamietam fachowej nazwy) obecnie mam x4 ale
zmniejszałem do 3x i 2x i to samo.