Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 20:55:05 MET

Piotrek <a@b.ru> wrote:

> moim zdaniem HP.
> napisz jeszcze mniej wiecej jaki model.
> np takie HP1100 to chodza u nas non stop na produkcji gdzie ich nie
> oszczedzaja i niema z nimi zadnego problemu. od czasu do czasu rolery i
> sepraratory sie wymieni jak kartki zle wciaga(z 50-60 zł)

            Wiesz - HP1100 to byla nieporozumienie - jedna z gorszych laserowek
HP. Troche dziwi mnie to uzywanie "na produkcji" - to w koncu tania i
prosta drukarka typowo osobista/SOHO ktora zaczyna sklejac kartki po ~50
stronach z przegrzania. O swojej HP2100 myslalem ze jest stosunkowo wolna
jak na laserowke dopoki nie zobaczylem HP1100 w akcji. Co prawqda tekst
drukuje normalnie (poza tym ze skleja) ale juznawet tak prosta rzecz jak
formularze wypelnione druki formularzy w postepowaniu uproszczonym (do
pobrania ze stron Min.Srawiedliwosci) drukuje jakby nad nimi medytowala
- na kazda kartke czeka sie w pracy ~30 sek na P4 2,5GHz. W domu te same
formularze na HP2100 ida mi z predkoscia mechanizmu na duzo wolnijszym
komputerze, moze nie najszybszego jak na laser (~10 stron.min) ale jednak
nie z takimi doprowadzajacymi do bialej goraczki przestojami na ~30 sek
jak HP1100. Przypominam - to nie sa akies skomplikowane PDFy z
zaawansowanym postscriptem tylko zwykle formularze wordowskie - zreszta
kazdy zainteresowany moze to sprawdzic sam.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl