Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 12:42:25 MET

> Jak przedstawia się eksploatacja takiej drukarki? Czy toner się wymienia
> czy regeneruje? Ile kosztuje taka zabawa powiedzmy w HP czy Oki?
> Czy taka drukarka z nowym bebnem i tonerem posłuży mi bezproblemowo przez
> jakiś czas?

moim zdaniem HP.
napisz jeszcze mniej wiecej jaki model.
np takie HP1100 to chodza u nas non stop na produkcji gdzie ich nie
oszczedzaja i niema z nimi zadnego problemu. od czasu do czasu rolery i
sepraratory sie wymieni jak kartki zle wciaga(z 50-60 zł)

cen tonerow nie znam, sa oryginaly i regenerowane.
te drugie ostatnio coraz gorsza jakos maja wg mnie, ale moze to przypadek ze
kilka ostatnich regenerowanych bylo fatalnych..

--
pzdr
piotrek