Re: Używana drukarka laserowa

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 05 Jan 2007 - 08:58:40 MET

> Wiesz - HP1100 to byla nieporozumienie - jedna z gorszych laserowek
> HP.

one mialy problem z podajnikiem, niezbyt trafne rozwiazanie powodowalo ze
bralo za duzo kartek. nawet HP wypuszczal takie KITy dzieki ktorym mozna
bylo nakleic paski na roller. ciezko to opisac ale to byla taka paczuszka
kartonowa, zrywalo sie paski, wsadzalo tam gdzie kartki i puszczalo strone
testowa. naklejal sie taki pasek na roller i doraznie pomagalo.
pozniej zmienili cos w ich budowie i byl spokoj:)
zreszta to na nich byly naklejki zeby wyciagnac kartki z podajnika przed
dolozeniem nowych:)

> Troche dziwi mnie to uzywanie "na produkcji" - to w koncu tania i
> prosta drukarka typowo osobista/SOHO ktora zaczyna sklejac kartki po ~50
> stronach z przegrzania. O swojej HP2100 myslalem ze jest stosunkowo wolna
> jak na laserowke dopoki nie zobaczylem HP1100 w akcji.

tu nie chodzi o szybkosc bo drukuja np info na towar do naklejenia przy
pakowaniu na palety.
o ile wiem chodzi im o tania eksploatacje i o bezawaryjnosc. wiem ze jak
przekazujemy stary sprzed do oddzialow produkcyjnych z biur to biora kazda
1100 jaka mamy wolna nawet w oplakanym stanie, bo za 200-300 zł wymianiaja
najwazniejsze czesci i dawaj na linie produkcyjna;) nad innymi sie
zastanawiaja czy im bedzie potrzebna:)

--
pzdr
piotrek