Re: zasilacze FSP z 2x linia 12v - jak w srodku?

Autor: Fr <Fr_at_nospam.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 19:19:51 MET

> Pytanie raczej dla grzebaczy-serwisantow, prosze bez teoretyzowania :)
> Jak w srodku sa zorganizowane zasilacze FSP i podobne, ktore maja 2x linie
> 12v, z podanymi obciazalnosciami np 10A i 15A ? Np:
> http://www.allegro.pl/item154982743_zasilacz_fortron_fsp400_60hln_400w_super_jakosc.html
> http://www.allegro.pl/item153937196_zasilacz_atx_fortron_350w_super_okazja_2_lata_gw_.html
>
> Akurat nie mam zadnego pod reka z tej serii, mam za to:
> - starego "serwerowego" FSP ktory ma 2 linie 12v, a wewnatrz siedza
> faktycznie 2 zasilacze (pomijajac juz przetwornice od +5Vstb) - jeden od
> [...]

HLN ma na 100% tylko jedno trafko, mam kilka fortronów jak rowniez inne
zasilacze, HLN ma znajomy ktory kupil u tego zubrzyckiego z allegro, ja tez
u niego kupiłem taki 400W tylko jeszcze nowszy model GLN, niestety zamiast
fortrona przysłał mi seasonika ktory okazał sie rewelacyjny i chodzi juz
prawie rok.

BTW nie widziałem jeszcze zwykłego zasilacza z 2 trafami

HLN/GLN ma zdublowane diody - większą sprawnosc