Re: Jaką macie opinię o dyskach Seagate?

Autor: PrzemekM <pma110_at_onet.eu>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 19:17:48 MET

rageofhonor wrote:
> Mam obecnie dysk WDC 160GB
>
> Zaczyna mi brakować miejsca. Myślałem o zamianie go na większy. Teraz
> nie wiem co wybrać Z WDC mam dobre doświadczenie. Z Maxtorami złe.
> Seagate nie znam. Seagate daje 5 lat gwarancji i ma 16MB Cache a WDC
> tylko 3 lata i 8MB Cache. Więc tu powinienem wybrać Seagate. Myślałem o
> 400GB dysku.
> Proszę o poradę.

Seagate Barracuda ST328040A 28 giga - od 2000 chodzi do dziś
Seagate (jakiś U5 lub U70 - teżładne parę lat chodzi (teraz u kolegi)
Seagate Barracuda 7200.(chyba 7) 120 giga - gdzieś od 2003 do dziś

Ostatnio postanwiłem po pochwałach kupić Samsunga 2504C - był skopany od
nowości, nie dał się sformatować (wiem pech). Wymieniony na nowy ale i
tak kupiłem Barracude 7200.10.

To moje doświadczenia :)

--
PrzemekM