Re: Co sie stalo z drukarka laserowa? (pionowe pasy)

Autor: Soulsick <soulsick.net_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 18:01:41 MET

Dnia Thu, 04 Jan 2007 17:39:35 +0100, Artur Pawłowski napisał(a):

> Na 5000 stron, to zapewne starcza największy możliwy toner dostępny w
> sprzedaży. Producent drukarki musi na czymś zarabiać i dlatego do
> urządzenia dostarcza mniejsze tonery.
No dobra, ale drukarka byla poleasingowa miala miec nowy beben + toner.
Sprzedawca przy mnie wyciagnal nowy zespol odkleil jakies przylepce
zabezpieczajace wetknal i pokazal ze dzizla :-). No chyba, ze nie wiedzial
co sprzedaje...

> Poza tym w pewnym momencie zastanawiałbym się czy to nie bęben. Gdyby
> się zdarzyło, że spadł, to mógł się uszkodzić.
Odpada.
Drukarka stoi na szafce, nogdy nawet nie przesuwana. Tylko dokladalem
papieru. Czwarta ryza sie koncy, a "szara kartka" wyglada tak:
http://img187.imageshack.us/img187/4093/resizeofr8087cl0.jpg

Przy druku tekstu ten wyblakly pas po lewej stronie jest straszny :/

--
Soulsick