Re: Co sie stalo z drukarka laserowa? (pionowe pasy)

Autor: Artur Pawłowski <brakmaila_at_brakdomeny.com>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 17:39:35 MET

Soulsick napisał(a):

> Tez sie tego balem, ale poruszalem wszystkim na wszystkie boki i
> przysiaglbym, ze w pojemniku na toner jakis proszek jeszcze na boki lata.
> Toneru miało starczyć na 5000stron niby, a wydrukowana nawet nie połowa
> tego...
> Sprzedawca przy mnie wkładał nowy zespół drukujący z pudełka... :/

Na 5000 stron, to zapewne starcza największy możliwy toner dostępny w
sprzedaży. Producent drukarki musi na czymś zarabiać i dlatego do
urządzenia dostarcza mniejsze tonery.
Poza tym w pewnym momencie zastanawiałbym się czy to nie bęben. Gdyby
się zdarzyło, że spadł, to mógł się uszkodzić.

--
Artur Pawłowski
apawlowski(at)list(dot)pl