Re: Drukarka usb....jak w Erze

Autor: Artur Pawłowski <brakmaila_at_brakdomeny.com>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 17:34:56 MET

TMK napisał(a):
> Jeszcze jakby była w miarę niepsująca...., tania w eksploatacji.....,
> niedroga, nieduża......:) tak mi się marzy

Czyli chcesz kupić dwa lub trzy (cztery?) różne urządzenia?

> Szukałam zestawień i porównań,ale nic nie znalazłam, czy zwykła domowa
> drukarka z usb i 4 pojemnikami tuszu to taka totalna nowość?

Nie, to nie jest nowość. Takie urządzenia są od dawna na rynku.
Poza tym trzeba umieć szukać. Znalazłem pasujące urządzenie HP w kilka
minut.

Drukarka HP Photosmart seria D7160
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/ho/WF06a/1090051-1090107-1095483-1095483-12564576-12564670.html

> Może ktoś coś podobnego kupił i podzieli się ze mną informacjami?

Nie kupiłem, ale podzielę się informacją.

--
Artur Pawłowski
apawlowski(at)list(dot)pl