Drukarka usb....jak w Erze

Autor: TMK <tamara_k_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 17:19:01 MET

Muszę kupić drukarkę

-atramentowa- parametry druku odpowiednie do faktur, drobnych wykresów
czyli niewysokie
-na USB ( od wczołgiwania pod biuro w celu pod i od łączenia, drą mi się
rajstopy)
-osobne pojemniki na każdy kolor (może mniejsza szansa że zaschną wszystkie
trzy CMY)
-głowica jest razem z kartridzem ( w starutkim Epsonie wymiana głowic
przewyższała cenę drukarki)
- najlepiej HP

Jeszcze jakby była w miarę niepsująca...., tania w eksploatacji.....,
niedroga, nieduża......:) tak mi się marzy

Szukałam zestawień i porównań,ale nic nie znalazłam, czy zwykła domowa
drukarka z usb i 4 pojemnikami tuszu to taka totalna nowość?
Może ktoś coś podobnego kupił i podzieli się ze mną informacjami?
 pozdrawiam
TMK