Re: Monitor panorama contra normal

Autor: marcini <i-marcin_at__NIE_CHCE_SPAMU_tlen.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 11:38:44 MET

Mandingo napisał(a):
> Jak to w końcu jest? Czy faktycznie modele panoramiczne są gorsze, a
> jeśli tak, to dlaczego?

Tez mysle, ze to zalezy od zastosowania. W notebooku np. podoba mi sie
panorama 15,4 i nie zamienilbym jej na inny ekran. Ale ja na nim nie
gram (wiec nie wiem czy panorama przeszkadza), czesto pracuje w wielu
aplikacjach na raz i przydaje mi sie dosc duza powierzchnia ekranu, a
inne proporcje w niczym nie przeszkadzaja.
Co do monitora stacjonarnego to nie wiem czy bym sie na panorame
zdecydowal. Moze to kwestia przyzwyczajenia...