Re: Monitor panorama contra normal

Autor: Fr <Fr_at_nospam.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 14:55:31 MET

Użytkownik "Mandingo" <mandingo@onet.pl> napisał w wiadomości
news:eni806$13mi$1@news2.ipartners.pl...
> Nie znalazłem żadnej grupy na temat monitorów, więc pytanie kieruję tutaj.
>
> Potrzebny mi monitor. Podobają mi się panoramiczne Accery. Znajomi
> odradzają panoramy, bo podobno gorsze. Nie mówią jednak, czemu niby
> gorsze.

gorsze nie gorsze ale jestesmy skazani na panoramę bo powyzej 21" wszystko
to panorama

> Jak to w końcu jest? Czy faktycznie modele panoramiczne są gorsze, a jeśli
> tak, to dlaczego?

przesiadłem się na panoramę 22" z 19" 5:4 i odczuwam to jako szerszy
monitor:)

gra się super, praca z aplikacjami word excel tez bez wiekszych problemow
zadnej roznicy a wszystkie "ale" to kwestia przyzwyczajenia

jedynie trzeba pamiętać ze 19 panorama to nie 19 5:4
podobnie z pozostałymi wielkosciami, np taka 20" panorama sprawia wrazenie
malenstwa przy 19" 5:4