Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: webjay <kamil_at_adres-email-w-linku-stopki.pl>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 11:31:28 MET

Użytkownik "Mahson" <unnamed@unnamed.unnamed.unnamed> napisał w wiadomoœci
news:enikqo$kg2$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ehhh , nie zrozumieliscie pytania :-) NIe chodzi mi czy schodzic w sensie
> czy sprzedawac czy nie , czy sobie zostawic... chodzi o zamiane dysku
> systemowego ze 120 gb obecnej na np. 320 gb... Bo teoretycznie czym
> wiekszy dysk tym dluzsze czasy wyszukiwania.... tyle ze w nowych te 16 mb
> cacheu rekompensuje to... I dlatego sie waham... bo moze sie okazac ze
> defacto taka 320gb bedzie wolniejsza niz moj 120gb obecny....

oka, wydziel sobie z tej 320 pierwsza partycje 120GB[*] na system,
oprogramowanie i dane. reszte przeznacz na swoje materialy, z ktorych
zadziej korzystasz. ostatni dysk na backup ;)

* albo mniejsza - im mniejsza, tym lepsza (szybsza). zreszta sprawdz ile
zajmuje Ci (domyslam sie ze xp) document & settings + program files +
windows - bedziesz wiedzial jaka partycja Ci wystarczy.

lepiej? ;)

pozdrawiam,
Kamil