Re: Jaki HDD do 350GB, pare zapytan.

Autor: Mahson <unnamed_at_unnamed.unnamed.unnamed>
Data: Thu 04 Jan 2007 - 11:27:01 MET

Ehhh , nie zrozumieliscie pytania :-) NIe chodzi mi czy schodzic w sensie
czy sprzedawac czy nie , czy sobie zostawic... chodzi o zamiane dysku
systemowego ze 120 gb obecnej na np. 320 gb... Bo teoretycznie czym wiekszy
dysk tym dluzsze czasy wyszukiwania.... tyle ze w nowych te 16 mb cacheu
rekompensuje to... I dlatego sie waham... bo moze sie okazac ze defacto taka
320gb bedzie wolniejsza niz moj 120gb obecny....

Pozdrawiam