Re: Czy karta PCI wyswietli obraz 1280x1024

Autor: <Mich_at_l>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 20:19:58 MET

W dniu 2007-01-03 14:27, Zbyszek napisał(a):

> Ja polecam płytę na Geforce 6150/nForce430.
> Doskonała jakość za skandalicznie niską cenę. Posiada złącze VGA i cyfrowe
> DVI-D.

Żałuję że nie ma czegoś takiego pod Core2 Duo. Prawdę mówiąc jest to
jedyny powód jaki powstrzymuje mnie przed przejściem na tą platformę.
Może teraz, kiedy NVidia zacieśnia współpracę z Intelem, coś ciekawego
się pokaże.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl