Re: Czy karta PCI wyswietli obraz 1280x1024

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 14:27:50 MET

Mich@l wrote:

> A nie myślałeś o płycie ze zintegrowaną grafiką?

Ja polecam płytę na Geforce 6150/nForce430.
Doskonała jakość za skandalicznie niską cenę. Posiada złącze VGA i cyfrowe
DVI-D.

Szybkie integry teĹź robi firma ATI seria Xpress 200 lub 1xxx.

Mnie tam sprzęt nie rajcuje ale w tym wypadku jestem bardzo zadowolony. Ta
integra 6150 wymiata wszystkie karty PCI. Na płycie jest obecny slot PCI-E
x16 gdzie można później włożyć kartę graficzną.

Zbyszek