Legalny WIN XP HE a płyta główna i aktywacja ?

Autor: Raf <vangoth_at_wp.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 20:23:40 MET

Witam wszystkich

Mam takie pytania do szanownych grupowiczów:

Czy ktoś z was kto ma legalną wersje WIN XP HE OEM dokonał modernizacji
komputera, wymienił na przykład płyte główną aktywował ponownie system ?
Wiem że jeżeli płyta byłaby na gwarancji i sie zepsuła to w ramach wymiany
Microsoft aktywuje system.
Co jednak jeżeli płyta pada, nie jest na gwarancji, kupuje sie nową ale
niestety nie można aktywować systemu? Płyta z programem i wydana kasa lądują
w koszu ?????

Z drugiej jeszcze strony mam takie pytanie co w przypadku gdy system był
kupiony rok temu, 2 miesiące póżniej płyta główna była wymieniona na nową i
w microsofcie nie aktywowali systemu ? Czy teraz próbować raz jeszcze nagrać
tą wersje i dzwonić do nich w celu aktywacji ? Przecież cały komputer mam
dalej u siebie i chce mieć normalnie legalną wersje systemu w domu.

Dzięki za wszelkie sugestie, uwagi i przypadki z własnej codzienności.

Pozdrawiam