Re: bluetooth i problem

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 17:22:05 MET

>hmm, moze to zależeć od samego dongla lub od płyty głównej
>mam dongla BT logitecha (klawiatura i mysz BT) i tutaj nie ma tego problemu,
>chociaż jak to piszę :) nachodzi mnie kolejna myśl, że może przy logowaniu
>jakis specjalny serwis/software logitecha dba o to, by dongiel byl aktywny
>
>zainteresowala mnie ta dyskusja rownież z tego powodu, ze mam podobny
>problem, ale w przypadku PenDrive'a, przy samym boot'cie pendrive jest
>wykryty, ale podczas uruchamiania windowsa i po jego starcie traci
>polaczenie i juz nie jest 'reconnectowany' - w moim przypadku latwo to
> [...]
ja tez właśnie mam diodę na czubie bluetootha i własnie jest martwa
dopiero jak wyjmę i włożę ponownie to zaczyna migać .
jeśli chodzi o płyte mam ASroka dual vsata i od niej to chyba nie
zależy bo inne urządzenia USB wykrywa i "trzyma" poprawnie a mam
palmtopa z bluetoothem i taka prosta siec jest mi potrzebna i jestem
lekko zdegustowany sposobem działania tego dziadostwa myślałem ze
jakiś wpis w rejestrze lub automatyczne włączenie usługi w XP pomorze
a tu nic..