Re: Problemy z Geforce3

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 17:19:19 MET

Dnia 3 Jan 2007 06:55:09 -0800, namore@wp.pl napisał(a):

> Sorry, ale jestem laikiem. Czy chodzi o to ze jest za slaby (300W)?
> Jesli tak, to jesli odlacze dvd rom, czy jakies urzadzenia pod usb to
> pomoze?
>
> Dziekuje!

Jeżeli piszesz, że to "zasilacz 300 W" to jest to przypuszczalnie jakiś "no
name" i może mieć od 100 do 200 W. Gdyby miał 200 to ten zestaw pewnie by
uciągnął. Odłączanie urządzeń USB mija się z celem (zazwyczaj tylko
"wąchają" prąd. DVD tez specjalnie prądu nie bierze lecz tu jest szansa, że
po odłączeniu będzie lepiej.