Re: NAS dla domu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 15:56:21 MET

"daxus" <daxus@poczta.onet.pl> wrote in message
news:engesv$682$1@news.dialog.net.pl...

> A które narzędzie na Ultimate Boot CD for Windows umozliwia dostep do
> dysku przez NDAS (NetDisk), bo ja jakos nie widze hmm

Na jednej z grup dyskusyjnych wyczytałem, że dysk sieciowy jest
automatycznie montowany w momencie startu tego systemu. I faktycznie,
przeglądając źródła UBCD widzę tam sterowniki Ximeta Netdisk (ndasbus.inf).
Nie wiem niestety jak się toto konfiguruje.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/