Prosba o opinie i pomoc w wyborze

Autor: Paweł R. <pawelroc_bez_tego__at_wa.home.pl>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 15:59:19 MET

Witam,
Nie tak dawno pytalem o karte graficzna na agp. Dostalem konkretne
odpowiedzi ale... Mialem "wolne" 1000 PLN, wiec wybralem R X1950 PRO AGP 512
MB itd. Po kolejnych odslonach testow, komentarzy, porad, spostrzerzen
uzytkownikow wychodzi ze bez kupienia 2 GB Ramu i porzadnego zasilacza moge
sobie odpuscic karte:(
Zaczalem przegladac testy na pclab-ie i wnioski mam takie:
Kupie karte HIS Radeon X1650 XT IceQ Turbo (ok600 PLN) + 2 GB Ram (2 x 1024
MB PC400 Kingston) (ok 750 PLN) + zasilacz Topower
http://zenfist.pl/pID/273.htm (ok 300 PLN)

Baza do tego jest MB Asus P4C800 E Deluxe i P4 2,8 GHzC.
Pytania:
-Jak bardzo poprawi sie komfort (lub wrecz mozliwosc) grania w NWN2 i G3 (wg
roznych testow powinno byc 2 x lepiej?)
-Co sadzicie o trafnosci moich wyborow (nie szukam pochwal:) tylko
ewentualnych podpowiedzi co zmienic)

Ps. Nie wchodzi w gre zmiana calego komputera. Ten mam od ponad 2 lat i
jeszcze zostanie. Za jakies 2 kolejne kupie jakis TOP zestaw na kolejne pare
latek, wiec szukam jakiegos zlotego srodka.

Pozdrawiam

--
Paweł R.
pawelroc_bez_tego_@wa.home.pl