Udostępnianie połączenia internetowego AD-hoc (pda z wlan)->[ PC z wlan -> LAN]->[ router tylko LAN ]->internet

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 16:00:24 MET

Witam. Mam problem, ponieważ, wszędzie udostępnianie połączenia
internetowego, jest opisane dla 2 kompów z czego jeden ma BEZPOŚREDNIE
podłaczenie do internetu ( np: przez modem neostrady}. Ja mam troche inna
sytuację.
    Mój PC łączy się LAN-en z internetem za pośrednictwem Routera( na
linuxie nie ma w nim żadnej sieci Wlan) pod który jest podpięty bezpośrednio
modem neostrady.W moim pececie mam również Kartę WLAN AD-hoc na usb. Do tego
mam PDA który ma Wlan, chcę udostępnić połączenie internetowe PDA za pomocą
mojego PC przez AD-hoc na usb, jak to zrobic?.

Dzięki.