Re: Opinia na temat zasilacza.....

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 03 Jan 2007 - 10:37:13 MET

"Kris" enfs2c$2lj$1@atlantis.news.tpi.pl

> nagrywarka cd sluzy jako zwykly naped rzadko z niej korzystam

Teraz płyty CD chyba tracą mocno na znaczeniu.
CDDA ratuje zapewne CD, ale w ogóle CD robi się straszliwie ciasne,
a MP3 i wszelakie bezdyskowe playery wkrótce wygonią muzykę z płyt. :)

Jaką masz nagrywarkę DVD? Muszę się rozejrzeć za nową. Miałem Toshibę
SD-R5372, ale okazała się pseudonagrywarką. Zanim się rozsądzę z ZETO
Białystok z bublem marki Toshiba -- minie chyba z rok a już mi się po
prostu ciasno robi. Muszę zrzucić to i owo na płyty. Nie chcę kolejny
raz popełnić podobnego błędu i kupić coś, co nagrywa na niby.

> byl firmy 2N bodajze 300W ale nie jestem pewien a padl jak sobie wlaczylem
> NFS Carbon tak gdzies po 15 minutach grania choc mnie to zdziwilo bo
> wczesniej gralem po kilka godzin dziennie i problemu nie bylo.

Ile ciągną te karty grafiki? Jesteś pewien, że zasilacze padały
z przeciążenia, a nie na przykład z jakiegoś zwarcia czy innego
powodu? Na przykład z przegrzania niezwiązanego z przeciążeniem,
ale z brakiem wentylowania?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'